Rebranding agencji nieruchomości
Zachód Nieruchomości to jedna z wiodących agencji nieruchomości na rynku lokalnym oraz dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowa. Naszym zadaniem było stworzenie nowego znaku na bazie istniejącego emblematu, do którego (jak to często bywa) było przywiązane kierownictwo firmy. Na szczęście udało się nam wynegocjować szersze podejście do tematu i ostatecznie dostaliśmy zielone światło na stworzenie spójnego systemu identyfikacji, na którym do dzisiaj sieć agencji buduje swoją tożsamość. Nie było to jednak najłatwiejsze zadanie. Wszystkie domki w logosach agencji nieruchomości zostały już dawno narysowane, a tak na poważnie: wcale nie chcieliśmy iść tą drogą. Ostatecznie wygrał monogram z pierwszych liter nazwy, który przybrał kształt domu, ale w mało ostentacyjnej i akceptowalnej przez nas formie. Kolorystykę natomiast zapożyczyliśmy z odcieni zachodzącego słońca na niebie. Chcieliśmy też aby całość miała przyjazny charakter i znacznie wyróżniała się w kategorii pośredników w handlu nieruchomościami. Całość koncepcji, oprócz logo wraz z księgą znaku, zawierała takie elementy jak szablony billboardów, oznakowania zewnętrzne i oczywiście firmowe druki.