Workout Coaches
Klient:
Lea i Dennis, to duet trenerów osobistych z okolic Stuttgartu, którzy postanowili zjednoczyć swoje siły pod jedną marką i wspólnie motywować do lepszego i zdrowszego stylu życia. Do tego celu stworzyli specjalny program, dostosowany do indywidualnych potrzeb osób, którym w codziennym życiu brakuje motywacji oraz czasu na poprawę swojego samopoczucia oraz kondycji. Brzmi znajomo?
Design nie zna granic
Praktyczny i elastyczny
Projekt logotypu opiera się o geometryczny krój Campton, tak samo jak logomark-stoper, który występuje zarówno jako integralna część znaku (zastępując literę O), jak również może występować niezależnie od niego. Na bazie kroju powstały również symbole graficzne, logotyp Festiwalu organizowanego przez Workout Coaches, a także koncept na branding linii produktów. Finalnie udało nam się stworzyć mocny znak, który wiąże nazwę samej marki z jej estetyką i który pomoże marce poszerzać pole działania o kolejne dziedziny. Całość została wsparta responsywną stroną internetową, której intro stanowi bardzo fajny, autorski klip. Sprawdź → workoutcoaches.de