Skip to content

Workout Coaches

Klient:

Lea i Dennis, to duet trenerów osobistych z okolic Stuttgartu, którzy postanowili zjednoczyć swoje siły pod jedną marką i wspólnie motywować do lepszego i zdrowszego stylu życia. Do tego celu stworzyli specjalny program, dostosowany do indywidualnych potrzeb osób, którym w codziennym życiu brakuje motywacji oraz czasu na poprawę swojego samopoczucia oraz kondycji. Brzmi znajomo? 

Design nie zna granic
Mimo bariery językowej szybko ustaliliśmy, że należy stworzyć silną markę, która wpisze się w modna, miejską stylistykę i przede wszystkim odpowie na styl życia pracujących przy biurkach 30 i 40-latków.
Praktyczny i elastyczny

Projekt logotypu opiera się o geometryczny krój Campton, tak samo jak logomark-stoper, który występuje zarówno jako integralna część znaku (zastępując literę O), jak również może występować niezależnie od niego. Na bazie kroju powstały również symbole graficzne, logotyp Festiwalu organizowanego przez Workout Coaches, a także koncept na branding linii produktów. Finalnie udało nam się stworzyć mocny znak, który wiąże nazwę samej marki z jej estetyką i który pomoże marce poszerzać pole działania o kolejne dziedziny. Całość została wsparta responsywną stroną internetową, której intro stanowi bardzo fajny, autorski klip. Sprawdź → workoutcoaches.de

 

Masz pomysł na nowy brand?

Startujesz z nowym biznesem i chcesz aby od początku miał on spójny i profesjonalny wizerunek? Potrzebujesz mobilnej strony internetowej?
Zadzwoń do nas