Skip links

Verus Bis

Klient:

Przychodnia Verus Bis

Zadanie:

Rebranding wizerunku przychodni w Zielonej Górze

Rozwiązanie:

Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej przychodni wraz z identyfikacją kierunkową (wayfinding), która jest nieodzownym elementem brandu funkcjonującego w przestrzeni publicznej.

logo + system identyfikacji

Zaprojektowaliśmy logo oraz system identyfikacji w taki sposób, by zmieniał się w zależności od specjalizacji i jednocześnie tworzył spójną, uporządkowaną oraz otwartą architekturę marki, która może być rozbudowywana wraz z rozwojem placówki.

typografia + ikony

Nieodłącznymi elementami zaprojektowanego przez nas systemu identyfikacji są starannie dobrana typografia oraz zestaw ikon, które występują nie tylko na drzwiach i tablicach, ale też na wszystkich drukach firmowych i materiałach wykorzystywanych przez przychodnię w codziennej pracy z pacjentem.

oznakowanie + wayfinding

Aby ułatwić pacjentom poruszanie się po piętrowym obiekcie, w czytelny sposób oznakowaliśmy gabinety i rejestracje wszystkich oddziałów placówki. Działania te, oprócz poprawy estetyki, pozytywnie wpłynęły na postrzeganie przez pacjentów samej marki, jako profesjonalnej i dbającej o klienta.

www + social media

Dopełnieniem naszej pracy było stworzenie strony internetowej przychodni, opracowanie strategii komunikacji oraz przygotowanie serii kampanii reklamowych w social mediach. Na bieżąco obsługujemy oficjalne profile przychodni, tworzymy niezbędne grafiki i treści, a także zarządzamy kontem reklamowym.

Zadzwoń do nas