Skip to content

Vae Soli - biada samotnemu

Klient:

Winnica Vae Soli położona jest na wzgórzu pomiędzy 15 km od Zielonej Góry. Na dwóch hektarach uprawiane są następujące odmiany: Solaris, Johanniter, Monarch, Regent, Traminer i Riesling. Jest to stosunkowo młoda winnica – pierwsze nasadzenia zostały dokonane w roku 2013.

Zadanie:

Opracowanie logo, key visual oraz linii etykiet, które pierwszy raz pojawiły się podczas zielonogórskiego Winobrania w 2018 roku.

Rozwiązanie:

Zdecydowaliśmy się pójść pod prąd i zaproponowaliśmy koncept, który różnił się od większości klasycznych pomysłów na polską winnicę. Chcieliśmy, aby komunikat był szczery, a butelka nie udawała, że posiada dłuższą, niż w rzeczywistości, historię. 

Logo to zabawa typografią i symbolem. Ukryliśmy w nim kieliszek wina i oko z łezką. Wino bowiem, jak twierdzi Pan Andrzej – właściciel winnicy, to najbardziej towarzyski trunek i nie powinno się go spożywać w samotności. A więc Vae Soli – biada samotnemu!

W opozycji do stylizowanych na starodawne ryciny, zaproponowaliśmy minimalistyczne etykiety z graficznym kodem, który zawiera wszystkie, najważniejsze informacje o danym winie. Po zapoznaniu się z instrukcją można szybko “odkodować” cechy win z Vae Soli, nie czytając opisów znajdujących się na kontr-etykietach. 

Jeśli ciekawi Cię, co kryją symbole na etykietach Vae Soli, zerknij na tabelkę poniżej i odkoduj sobie wino.

Chcesz dobrze obrandować swój produkt/usługę?

Potrzebujesz ładne opakowanie, spójną identyfikację i mobilną stronę internetową, ale nie wiesz od czego zacząć?
Zadzwoń do nas