Skip to content

NOTOSUSHI シ

Klient:

NOTOSUSHI

Zakres:

logo / branding / claim / copy + more

Case:

Pewnego razu, w środku pandemii, kiedy większość restauratorów myślała o zwijaniu biznesów, zgłosiła się do nas dwójka młodych, sympatycznych kolesi, którzy na przekór wszystkiemu postanowili otworzyć restaurację z najlepszym sushi w mieście. Dali nam wolną rękę, a do aranżacji wnętrz wynajęli zaprzyjaźnione z nami @dżem.studio – z miejsca więc wyczuliśmy, że oprócz dobrego sushi, wyjdzie z tego coś naprawdę wyjątkowego.

Jako, że niejedno sushi i na niejednym kontynencie już jedliśmy, wiedzieliśmy, że na pewno nie chcemy robić z tego typowego baru sushi. Zamiast kwiatu wiśni, bonsai i dachów świątyń postawiliśmy na starannie dobraną typografię, japoński funkcjonalizm i neony z ulic Shinjuku. NOTOSUSHI nie dostało klasycznego logo – zamiast tego opracowaliśmy elastyczny system identyfikacji, który charakteryzuje się nowoczesnym fontem oraz mocnymi kolorami, kontrastującymi z minimalistycznym wnętrzem restauracji.  Symbolem przewodnim marki została japońska sylaba “shi” kojarząca się wszystkim z uśmieszkiem 🙂, a wymyślony przez nas claim w postaci hashtagu #neversaynotosuhi szybko podchwycili klienci, którzy tak samo jak my doskonale wiedzą, że sushi po prostu się nie odmawia… zwłaszcza tego z NOTOSUSHI!

Etapy:

1/ przygotowanie

  • analiza
  • konsultacje z architektem wnętrz
  • opracowanie tożsamości i strategii marki

2/ projektowanie podstaw marki:

  • projekt systemu identyfikacji wizualnej
  • opracowanie key visual marki
  • claim marki
  • projekty koncepcyjne
  • standaryzacja logo

3/ projektowanie materiałów

  • obrandowanie profili social media
  • oznakowanie lokalu
  • projekty menu, ulotek, naklejek
  • wykonanie ilustracji
  • druk materiałów reklamowych
Logo dla restauracji sushi
Branding restauracji
druk naklejek dla restauracji

Potrzebujesz nowoczesnego wizerunku?

Projektujemy ponadczasowe znaki, opracowujemy przemyślane strategie dla marek, robimy ładne projekty.
Zadzwoń do nas