NOTOSUSHI シ
Klient:
NOTOSUSHI
Zakres:
logo / branding / claim / copy + more
Case:
Pewnego razu, w środku pandemii, kiedy większość restauratorów myślała o zwijaniu biznesów, zgłosiła się do nas dwójka młodych, sympatycznych kolesi, którzy na przekór wszystkiemu postanowili otworzyć restaurację z najlepszym sushi w mieście. Dali nam wolną rękę, a do aranżacji wnętrz wynajęli zaprzyjaźnione z nami @dżem.studio – z miejsca więc wyczuliśmy, że oprócz dobrego sushi, wyjdzie z tego coś naprawdę wyjątkowego.
Jako, że niejedno sushi i na niejednym kontynencie już jedliśmy, wiedzieliśmy, że na pewno nie chcemy robić z tego typowego baru sushi. Zamiast kwiatu wiśni, bonsai i dachów świątyń postawiliśmy na starannie dobraną typografię, japoński funkcjonalizm i neony z ulic Shinjuku. NOTOSUSHI nie dostało klasycznego logo – zamiast tego opracowaliśmy elastyczny system identyfikacji, który charakteryzuje się nowoczesnym fontem oraz mocnymi kolorami, kontrastującymi z minimalistycznym wnętrzem restauracji. Symbolem przewodnim marki została japońska sylaba “shi” シ kojarząca się wszystkim z uśmieszkiem 🙂, a wymyślony przez nas claim w postaci hashtagu #neversaynotosuhi szybko podchwycili klienci, którzy tak samo jak my doskonale wiedzą, że sushi po prostu się nie odmawia… zwłaszcza tego z NOTOSUSHI!
Etapy:
1/ przygotowanie
- analiza
- konsultacje z architektem wnętrz
- opracowanie tożsamości i strategii marki
2/ projektowanie podstaw marki:
- projekt systemu identyfikacji wizualnej
- opracowanie key visual marki
- claim marki
- projekty koncepcyjne
- standaryzacja logo
3/ projektowanie materiałów
- obrandowanie profili social media
- oznakowanie lokalu
- projekty menu, ulotek, naklejek
- wykonanie ilustracji
- druk materiałów reklamowych