Most, który połączył miasta.
Klient:
Słubicki Miejski Ośrodek Kultury
Zadanie:
Kompleksowy rebranding + mobilna strona www
Rozwiązanie:
Słubicki Miejski Ośrodek Kultury to kolejna prężnie działająca instytucja kultury, z którą mieliśmy przyjemność współpracować. Cieszymy się, że coraz więcej tak ważnych społecznie miejsc odczuwa potrzebę posiadania dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej. Korzyści, płynące z inwestycji w spójny wizerunek marki, są coraz częściej zauważane przez instytucje publiczne i doceniane przez pracowników, którzy dzięki naszym opracowaniom i szablonom mogą łatwiej wykonywać swoje codzienne zadania. Nowa identyfikacja wizualna, którą zaprojektowaliśmy objęła, oprócz Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury, również kino studyjne oraz 2 galerie, które podlegają instytucji.
Opracowany przez nas projekt podkreśla transgraniczny charakter instytucji oraz ustala proste w zastosowaniu szablony i wytyczne, umożliwiające pracownikom SMOK samodzielne przygotowywanie materiałów promocyjnych.
Za podstawę nowej identyfikacji SMOK przyjęliśmy umowny kształt mostu granicznego pomiędzy Słubicami a Frankfurtem nad Odrą oraz jego odbicie w lustrze wody. Motyw mostu odnosi się bezpośrednio do idei dwumiasta oraz ścisłej współpracy instytucji kulturalnych po obu stronach rzeki. Wszystkie szczegółowe opracowania oraz szablony graficzne zawarliśmy w księdze marki (brandbook), która gwarantuje spójność komunikacji wizualnej instytucji. Dopełnieniem systemu identyfikacji jest nowa, responsywna strona internetowa SMOK’a, na której można znaleźć wszelkie informacje o bieżących wydarzeniach domu kultury, galerii i kina.