Verus Bis
Klient:
Przychodnia Verus Bis
Zadanie:
Rebranding przychodni w Zielonej Górze
Rozwiązanie:
Opracowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej przychodni wraz z identyfikacją kierunkową (wayfinding), która jest nieodzownym elementem brandu funkcjonującego w przestrzeni publicznej.
lifting logo + nowa identyfikacja wizualna
Wraz z liftingiem istniejącego logo, opracowaliśmy zupełnie nowy system identyfikacji w taki sposób, by zmieniał się w zależności od specjalizacji i jednocześnie tworzył spójną, uporządkowaną oraz otwartą architekturę marki, która może być rozbudowywana wraz z rozwojem placówki.
lifting logo + nowa identyfikacja wizualna
Wraz z liftingiem istniejącego logo, opracowaliśmy zupełnie nowy system identyfikacji w taki sposób, by zmieniał się w zależności od specjalizacji i jednocześnie tworzył spójną, uporządkowaną oraz otwartą architekturę marki, która może być rozbudowywana wraz z rozwojem placówki.
oznakowanie + wayfinding
Aby ułatwić pacjentom poruszanie się po piętrowym obiekcie, w czytelny sposób oznakowaliśmy gabinety i rejestracje wszystkich oddziałów placówki. Działania te, oprócz poprawy estetyki, pozytywnie wpłynęły na postrzeganie przez pacjentów samej marki, jako profesjonalnej i dbającej o klienta.
www + social media
Dopełnieniem naszej pracy było stworzenie strony internetowej przychodni, opracowanie strategii komunikacji oraz przygotowanie serii kampanii reklamowych w social mediach. Na bieżąco obsługujemy oficjalne profile przychodni, tworzymy niezbędne grafiki i treści, a także zarządzamy kontem reklamowym.